MENU

Menu

ZÁKAZNÍCKA LINKA +421 220 570 001

Záručná doba

  • Záručná doba je 2 roky počnúc prevzatím tovaru, mimo krmivá a potravinových doplnkov pre zvieratá, na ktorých obaloch je uvedená expiračná lehota.
  • Ak pri vybavovaní reklamácie dôjde k výmene tovaru za nový, záručná doba začína plynúť znova od prevzatia nového tovaru.
  • Záručná doba sa nevzťahuje na darčeky a príbaly k tovaru.
  • Ako záručný list vám slúži faktúra - daňový doklad, ktorú dostanete pri prevzatí alebo dodaní tovaru.

Výmena a vrátenie tovaru

Zákazník má v súlade s ustanovením § 1829 ods. 1 Občianskeho zákonníka právo od kúpnej zmluvy odstúpiť, a to do štrnástich (14) dní od prevzatia tovaru. V našom internetovom obchode vám však ponúkame týždeň naviac! Odstúpenie od kúpnej zmluvy musí byť preukázateľne doručené do troch (3) týždňov od prevzatia tovaru. Pre odstúpenie od kúpnej zmluvy môžete využiť vzorový formulár, ktorý tvorí prílohu obchodných podmienok. Odstúpenie od kúpnej zmluvy nám môžete okrem iného zaslať na adresu prevádzky Moskevská 1, Praha 10 alebo na našej e-mailovú adresu rogz@rogz.sk.

Vrátený tovar by mal byť vrátený neopotrebovaný, nepoškodený, najlepšie v originálnom obale. U oblečenie pre psov by malo byť vrátené s pôvodnou visačkou a bez chlpov. V prípade vrátenia peňazí za tovar bude zákazníkovi čiastka prevedená na bankový účet najneskôr do tridsiatich (30) dní od odstúpenia od zmluvy.

Ak zákazník požaduje výmenu tovaru za iný, bude mu k zásielke s vymeneným tovarom pripočítané poštovné vo výške 5,90€, popr. tiež dobierka vo výške 2€. V prípade vrátenia peňazí za vrátený tovar bude zákazníkovi čiastka prevedená na bankový účet najneskôr do tridsiatich (30) dní od odstúpenia od zmluvy.

Telefónne číslo pre prípadné otázky či pripomienky: +420 267 311 600.

Viac informácií o vrátenie tovaru v zákonnej lehote nájdete v našich obchodných podmienkach.

Reklamácia

Reklamovaný tovar nám môžete doručiť nasledovnými spôsobmi:

  • Tovar k reklamácii nám môžete osobne odovzdať na našej predajni ROGZ.CZ, Moskevská 1, 101 00 Praha 10,
  • alebo poslať balíkom na uvedenú adresu.

Pre rýchle vybavenie reklamácie dodajte s tovarom doklad preukazujúci jeho kúpe (faktúra alebo účtenka z predajne) a vyplnený reklamačný protokol. Reklamačný protokol si stiahnite tu. Faktúra - daňový doklad slúži zákazníkovi tiež ako záručný list, ktorý je odovzdaný pri prevzatí tovaru alebo je priložený v zásielke s objednaným tovarom.

Telefónne číslo pre prípadné otázky či pripomienky: +420 267 311 600.

Najčastejšie dôvody k reklamácii:

  • Dodaný tovar je poškodený

Pri doručení alebo preberaní tovaru od dopravcu sa presvedčte, že zásielka nejaví známky poškodenia. Ak je zásielka poškodená dopravou, nepreberajte ju!


Ak je obal nepoškodený, tovar sa dopravou poškodený, kontaktujte nás, prosím, čo najskôr od prevzatia takejto zásielky telefonicky alebo e-mailom. Reklamáciu vybavíme u konkrétneho dopravcu a poradíme vám, ako ďalej postupovať.

  • Bolo dodaný iný tovar

Napíšte nám, prosím, o tejto skutočnosti e-mail na rogz@rogz.sk, alebo zavolajte na našu zákaznícku linku +420 267 311 600. Kolegovia z nášho ROGZ teamu vám poradia ako ďalej postupovať.

Dôležité upozornenie: Na darčeky a príbaly, ktoré sú dodávané zdarma, nemožno uplatňovať bežnú reklamáciu ani žiadne práva spotrebiteľa.

Lehota na vybavenie reklamácie

Reklamácia spotrebiteľa bude vybavená podľa občianskeho zákonníka najneskôr do tridsiatich (30) dní od jej podania. V prípade, že budete reklamovať tovar zakúpený na firmu, podľa obchodného zákonníka nie je presne udaná lehota na vybavenie reklamácie. Aj tieto reklamácie však vybavujeme čo najskôr.

Reklamácie sú bežne vybavené výmenou tovaru za nový alebo vrátením kúpnej ceny za tovar. O vybavení reklamácie budete informovaní e-mailom alebo telefonicky z nášho zákazníckeho servisu. Pri uznaní reklamácie a vrátenia peňazí za tovar bude zákazníkovi čiastka vrátená bankovým prevodom do tridsiatich (30) dní od uznania reklamácie.

Reklamačný protokol o vybavení reklamácie tovaru bude zákazníkovi odovzdaný pri prevzatí reklamovaného tovaru, a to buď osobne na predajni predajcu, alebo v zásielke s reklamovaným tovarom, najneskôr do tridsiatich (30) dní od podania reklamácie.

V prípade, že ste nám tovar k reklamácii poslali na vaše náklady a reklamácia bude uznaná, suma za dopravu vám bude uhradená. To však po podaní žiadosti e-mailom a doloženie výšky nákladov (kópiu podacieho lístka za poštovné a pod.)

Kompletné znenie všeobecných obchodných podmienok nájdete stránke Všeobecné obchodné podmienky. Uvedené ceny dopravy a platby, rovnako ako hranica pre doručenie zadarmo, sa týkajú len maloobchodných objednávok. Veľkoobchodné objednávky sa riadi platnými veľkoobchodnými podmienkami spoločnosti PET FASHION CZ s.r.o.

Ověřeno zákazníky

PLATEBNÉ METÓDY

Master Card Paysec Visa Visa E 

Nahoru

Copyright 2014 ROGZ s.r.o.